Pupillen-en miniemen Tornooi - Nevele

Schepens Stijn 2° plaats
Van Den Borre Matthias 3° plaats
Moock Yana 3° plaats

De pupillen raken verder op dreef, dat mag opnieuw blijken uit de resultaten.Deze keer trokken we naar Landegem (Nevele) om de kleuren van de club te verdedigen. Onze ‚nieuweling’ Arne was in zijn drie wedstrijden gewoon goed. Zijn oud-coach van Kruishoutem stond aan de rand van de mat glunderend naar zijn ex-pupil te kijken. Drie maal IPPON en een eerste plaats. Stijn vliegt er elke keer zonder complexen op los, wat hem meestal mooie overwinningen oplevert. Deze keer had zijn tegenstander de truk door en gebruikte de snelheid en gewicht van Stijn om hem te vloeren. Toch een verdiende tweede plaats. Het zelfvertrouwen van Kaïn neemt elk tornooi toe en blijkbaar waren zijn tegenstanders danig onder de indruk van Kaïn want hij scoorde 3 mooie IPPONS achter elkaar: eerste plaats. Matthias had een slechte dag want hij liep tegen vrij sterke kandidaten aan. Hij liet een paar keer de moed zakken, maar zoals een echte judoka, gaf hij niet op. Derde plaats en doorzetten, Matthias. Yana had het moeilijker maar slaagde er toch nog in een derde en verdiende plaats te veroveren. Blijven trainen Yana en zeker niet opgeven! De kwetsuur die Lien in Evergem opliep aan haar pols is goed genezen en ze startte vol overgave aan haar laatste wedstrijden als miniem. Haar eerste wedstrijd won ze met yuko en haar tweede met een overtuigde IPPON. Haar laatste tegenstandster was echter Silke Van Vynckt, die nog steeds een kleine maat te groot blijkt. Proficiat met je tweede plaats. Renaat hoopte om revanche te kunnen nemen tegen Tom De Pelseneer, maar hij zat in een ander poule. Zijn andere drie tegenstanders hadden amper de tijd voor een kumi-kata of er stond al een IPPON op het scorebord. Eerste plaats.