Lid worden Van Judoclub Herzele

Lidgeld

Vanaf 1 januari 2022 bedraagt het lesgeld:

• € 120,- tot en met 14 jaar
  • € 170,- vanaf 14 jaar

Beurtenkaart:
Om recreatieve judoka's, ouder dan 35 jaar, niet in de kou te laten staan wordt hen de mogelijkheid aangeboden te kiezen voor een beurtenkaart:

• € 75,- voor 30 beurten
  • € 100,- voor 50 beurten

Een beurtenkaart heeft een geldigheidsduur van 1 jaar.

Het lesgeld is gekoppeld aan de gezondheidsindex en kan jaarlijks herzien worden volgens volgende formule:
lesgeld (jaar) = lesgeld 2017 (€ 110,- of € 155,- of € 75,- of € 100,-) / gezondheidsindex november 2016 x gezondheidsindex november (jaar-1)
Het berekende lesgeld wordt steeds naar onder afgerond op 5 euro, een daling van de index resulteert niet automatisch in een aanpassing van het lesgeld.

Daarnaast kost een verplichte vergunning en verzekering bij de Vlaamse Judofederatie € 45,00 per jaar.

Voor je lidgeld krijgt je het volgende:

• 4 Maal per jaar Judocontact (Tijdschrift van de Vlaamse Judofederatie)
  • Gratis gordel bij graadsverhoging
  • Gratis diploma bij gordelverhoging
  • Gratis inschrijving voor tornooien
  • Begeleiding door gediplomeerde lesgevers
    • Hoofdtrainer: Michel Van Assel (Bloso trainer A)
    • Bloso trainer A: Femke De Cooman en Daan De Cooman
    • Aspirant initiator: Brecht Van Assel, Jonathan De Durpel en Lennert De Buyst
Judopak (kimono)

Te koop in het judolokaal vanaf € 40,00

Hoe behaal je een hogere gordel?

6° tot 1° Kyu (wit, geel, oranje, groen, blauw, bruin) en dan verder zwart (1° DAN e.v.). Je start met 6° Kyu (witte gordel). Wanneer je genoeg ervaring hebt, mag je een examen afleggen om de daarop volgende gordel te behalen. Sensei (meester) Michel VAN ASSEL neemt de examens af en bepaalt de examendata (december en april/mei).

Hoe verloopt alles precies?

Als de judo-microbe je gebeten heeft, dan kom je maar eens binnen tijdens de training. Eén van de bestuursleden zal je graag alle informatie verschaffen en... vragen kost niets. Als je wil mee trainen, kom dan een 15-tal minuten vroeger, dan kunnen we voor jou een gepaste kimono vinden.
Van harte welkom!

Huishoudelijk reglement

Onze club telt momenteel een 160-tal leden. Om één en ander in goede banen te leiden, heeft het bestuur een huishoudelijk reglement opgesteld. Lees het even na a.u.b.. Het bevat een aantal afspraken die noodzakelijk voor het goed functioneren van uw club. Respecteer deze regels en vraag uw kinderen om eveneens deze regels na te leven. Van harte bedankt. Uiteraard kan u steeds bij de leden van het bestuur terecht voor opmerkingen of suggesties.

Privacyverklaring

De verwerking van de persoonsgegevens is conform de actuele wetgeving (GDPR), meer informatie kan je terugvinden in onze privacyverklaring .

Er worden foto's en video's gemaakt tijdens de activiteiten van onze sportclub, de federatie en haar clubs. Dit beeldmateriaal zal altijd gebruikt worden om de personen in een positief daglicht te plaatsen. Voor groepsfoto's is geen extra toestemming vereist.