Pupillen en Miniemen Tornooi - Evergem

Staelens Kaïn 3° plaats
Lauwereys Yannick 3° plaats
Moreel Tim 3° plaats

De coaches Femke en Hans hebben opnieuw mooi werk geleverd. We hebben er 2 nieuwe wedstrijdjudoka's bij: Kjenta en Linz. Het was hun eerste "echte" wedstrijdervaring en ze brachten het er helemaal niet slecht van af. Linz had eigenlijk zijn eerste wedstrijd moeten winnen. Bij houdgreep moet je blijven vasthouden, Linz. Zo komen ze niet meer van de grond los. Yannick heeft opnieuw de wedstrijddraad opgenomen en won een mooie wedstrijd. Tim heeft heel goed gewerkt. Zijn judo gaat er zienderogen op vooruit. Het was een mooie dag voor Stijn: hij versloeg zijn eeuwige tegenstander Kevin MAES voor de eerste keer. Mooi zo, Stijn. Kaïn verloor een keertje op beslissing van de scheidsrechter. Wat meer techniek tonen. Renaat moest er weer in komen, de concentratie was in het begin een beetje zoek. Dit zette hij in zijn volgende kampen mooi recht.