Cadetten en beloften Tornooi - Oud-Turnhout

Moreel Lien -
Van Lancker Benjamin -
Goessens Jeroen -

In voorbereiding van het provinciaal jeugdkampioenschap in februari trokken cadetten en beloften naar het provinciaal tornooi van Antwerpen in Oud-Turnhout. We keerden niet alleen met een bronzen medaille naar huis, maar ook met veel goesting om keihard te trainen. Bij de cadetten werkte Kevin (<34 kg) zich heel verdienstelijk via de herkansingen naar de derde plaats. Renaat (<50 kg) verloor zijn eerste wedstrijd met yuko, werkte zich door de herkansingen, maar strandde tegen een betere tweedejaars. Lien zat in een kleine groep en verloor twee wedstrijden, waarvan de laatste op een betwistbare beslissing van de scheidsrechter. De beloften hebben de les goed begrepen: trainen en nog eens trainen. Wie in deze categorie meedoet is geen kleine jongen meer. Wouter en Sofie hebben ongelofelijk goed gevochten op hun eerste "grote" tornooi. Dit belooft voor de toekomst. Simon, Jeroen, Jan en Benjamin waren een beetje ontgoocheld, maar we hebben er vertrouwen in, volgende keer staan ze op het podium!