Lid worden

Lidgeld & Inschrijving

Vanaf 1 januari 2024 bedraagt het lesgeld:

€ 135,- tot en met 14 jaar
€ 190,- vanaf 14 jaar

Mutualiteiten

De mutualiteiten komen tussen in de bijdrage van het lidgeld. Hiertoe kan men zich wenden tot de mutualiteit waar men ingeschreven is.

Vul hier uw INSCHRIJVINGSFORMULIER in.

Indexatie

Het lesgeld is gekoppeld aan de gezondheidsindex en kan jaarlijks herzien worden. Het berekende lesgeld wordt steeds naar onder afgerond op 5 euro, een daling van de index resulteert niet automatisch in een aanpassing van het lesgeld.

Wat krijg je voor je lidgeld?

• 4 Maal per jaar Judocontact (Tijdschrift van de Vlaamse Judofederatie)
  • Gratis gordel bij graadsverhoging
  • Gratis inschrijving voor tornooien opgenomen in de jaarkalender van de club.
  • Begeleiding door gediplomeerde lesgevers.

Hoe behaal je een hogere gordel?

6° tot 1° Kyu (wit, geel, oranje, groen, blauw, bruin) en dan verder zwart (1° DAN e.v.). Je start met 6° Kyu (witte gordel). Wanneer je genoeg ervaring hebt, mag je een examen afleggen om de daarop volgende gordel te behalen. Sensei (meester) Michel VAN ASSEL neemt de examens af en bepaalt de examendata (december en april/mei).

Privacyverklaring

De verwerking van de persoonsgegevens is conform de actuele wetgeving (GDPR), meer informatie kan je terugvinden in onze privacyverklaring .

Er worden foto's en video's gemaakt tijdens de activiteiten van onze sportclub, de federatie en haar clubs. Dit beeldmateriaal zal altijd gebruikt worden om de personen in een positief daglicht te plaatsen. Voor groepsfoto's is geen extra toestemming vereist.

Hoe verloopt alles precies?

Als de judo-microbe je gebeten heeft, dan kom je maar eens binnen tijdens de training. Eén van de bestuursleden zal je graag alle informatie verschaffen en... vragen kost niets. Als je wil mee trainen, kom dan een 15-tal minuten vroeger, dan kunnen we voor jou een gepaste kimono vinden.

Van harte welkom!

Lid worden

Minimum 5 jaar zijn. Van zodra de beslissing vastligt, wordt men aangesloten bij Judo Vlaanderen met een vergunning-verzekering, en wordt er een jaarlijks lidgeld betaald aan Judoclub Herzele.

Beurtenkaart

Om recreatieve judoka's, ouder dan 35 jaar, niet in de kou te laten staan wordt hen de mogelijkheid aangeboden te kiezen voor een beurtenkaart:

€ 90,- voor 30 beurten
€ 120,- voor 50 beurten
Een beurtenkaart heeft een geldigheidsduur van 1 jaar.

Vergunning & verzekering

Hierna kan je een overzicht vinden van de vergunningsprijzen die vanaf 1/4/2024 zijn ingegaan bij Judo Vlaanderen.

1. Kleutervergunning: € 26 (voor alle judoka’s U7);
  2. Vanaf het jaar dat de leeftijd van 7 jaar wordt bereikt, wordt dit € 47;
  3. G-judoka: € 26 (ongeacht de leeftijd, G-judoka’s dienen dit kenbaar te maken bij aansluiting – werkt niet met terugwerkende kracht);
  4. Vanaf het jaar dat de leeftijd van 13 wordt bereikt (van U15 en ouder): € 50

Ieder lid ontvangt een individuele lidkaart waarop de persoonlijke gegevens vermeld staan (clubnr. + club, vergunningsnummer, naam, geslacht, geboortedatum, nationaliteit, adres, kyu- of dangraad en de geldigheidsdatum van de vergunning).

De club zal niemand op de tatami toelaten zonder geldige vergunning. Doe je dat toch, dan is dat volledig op eigen risico en ben je niet verzekerd bij een ongeval of blessure.

Judopak (kimono)

Te koop in het judolokaal vanaf € 40,00

Huishoudelijk reglement

Onze club telt momenteel een 160-tal leden. Om één en ander in goede banen te leiden, heeft het bestuur een huishoudelijk reglement opgesteld. Lees het even na a.u.b.. Het bevat een aantal afspraken die noodzakelijk voor het goed functioneren van uw club. Respecteer deze regels en vraag uw kinderen om eveneens deze regels na te leven. Van harte bedankt. Uiteraard kan u steeds bij de leden van het bestuur terecht voor opmerkingen of suggesties.

Wat kunt u van JC Herzele verwachten ?

Een sportjaar lang kwaliteitsvolle judo-trainingen (vanaf 5 jaar tot ??? ) aangepast voor zowel recreatieve judo, wedstrijd judo en zelfs topsport judo. Kortom voor iedereen wat wils en dit naar ieders wensen en mogelijkheden.

Judo competities/wedstrijden zijn uiteraard niet verplicht. Iedere judoka die wenst deel te nemen kan zich steeds vooraf inschrijven.

acquia_marina_logo.gif

Judoclub Herzele 4042
Groenlaan 58A
9550 HERZELE

Copyright © Haku 2024. All Rights Reserved.