Client 2

Woord van de voorzitter

Bij Judoclub Herzele proberen we een gezonde mix te vinden tussen de sportieve ambitie en de huiselijke sfeer binnen de club.
Dit maakt dat er bij Judoclub Herzele plaats is voor zowel de topatleet als voor de recreant.

Met onze 170 leden zijn wij 1 van de grootste clubs in Vlaanderen waarvan 95% hun opleiding genoten heeft binnen de club.

Als sportvereniging zijn we trots op onze herenploeg die in de Belgische eredivisie vecht met uitsluitend zelf opgeleide judoka’s en een gemiddelde leeftijd van 18 jaar, op onze wedstrijdjudoka’s die iedere wedstrijd het beste van zichzelf geven, op onze recreatieve judoka’s die iedere week aanwezig zijn om hun judotechnieken op te bouwen en van het judo te genieten, op onze jeugdjudoka’s die nog zoveel te leren hebben maar hiervoor kunnen rekenen op de volledige Herzeelse judofamilie.

Nu al zijn we toonaangevend op het Belgisch kampioenschap voor de jeugd en onze ambitie is om met onze jeugd door te stoten op nationale en internationale kampioenschappen bij de senioren.

Tim Bonnarens
Word lid
Klik op de titel "word lid" en je wordt doorverwezen naar het inschrijvingsformulier.
Wees supporter
Als trouwe supporter houden we je op de hoogte via onze facebook pagina
Steun ons
Ben je bereid een handje te helpen? Dat kan al heel eenvoudig via Trooper
Word sponsor
Heb je sympathie voor onze club? Financieel steunen kan via een sponsorcontract
acquia_marina_logo.gif

Judoclub Herzele 4042
Groenlaan 58A
9550 HERZELE

Volg ons

Copyright © Haku 2024. All Rights Reserved.