Bekers der Kempen - Herentals

De Meyer Emiel 5° plaats
Staelens Kaïn -
Dierickx Daan -

Onze vijf vaste waarden bij de kadetten en één belofte waren alweer op post op het zware tornooi te Herentals.

Lennert en Thomas raken in de finale maar moeten deze keer tevreden zijn met zilver. Daan verliest zijn eerste wedstrijd; hij mag niet herkansen.

Emiel wordt in de herkansingsfinale uitgesloten na 'diving' bij Uchi-mata. Jonathan wint zijn eerste wedstrijd, maar loopt in deze wedstrijd een kwetsuur op aan de pols. Hij kan in zijn volgende kamp niet voluit gaan en verliest. In de herkansing moet hij zich eveneens gewonnen geven. Hij eindigt vijfde. Bij de beloften heeft Kaïn een echte off-day. Hij verliest zijn eerste kamp en ook in de herkansingen geeft hij een mooie voorsprong uit handen. Jammer. Volgende keer beter.

PROFICIAT aan alle deelnemers.