Bekers van Deinze - Deinze

De Saedeleer Kevin -

Bij de kadetten Kiano Staelens 4X gewonnen 1ste Plaats

Bij de beloften Daan Dierixks in de categorie - 81kg 2X gewonnen 1ste plaats

Jonathan De Durpel zat in het zelfde gewicht van clubgenoot Daan daarom besloot hij zelf om een hogere en zwaardere gewichtsreeks aan te gaan nl.de - 90kg ook hier liet Jonathan zien dat hij de beste en de sterkste was 2x gewonnen met ippon 1ste plaats.

Brecht Van Assel-Lennert De Buyst Een Emiel De Meyer zaten in de zelfde reeks nl. de-60kg Lennert won 4X en behaalde een 2de plaats en verloor de finale, Brecht won 4x en verloor 1maal hij behaalde de 3de plaats Emiel wint zijn eerste kamp en verliest daarna 2maal Sander Cosijns had geen tegenstrever en werd 1ste.

Bij de junior seniors zien we dat het zeer zwaar is, Kevin De Sadeleer verliest 2kampen en geeft geen herkansingen. Kain Staelens is in supervorm hij win 4X met ippon en wint zijn finale tegen een goede Nederlander met ippon na 45s.

Stefan De Schrijver begint sterk en wint zijn eerste kamp, verliest de tweede kamp onterecht en gaat daarna nog 2maal gaan winnen 3plaats judoclub herzele werd 2de in het puntenklassement voor de beste ploeg.

DIKKE PROFICIAT VAN DE TRAINER