Tornooi miniemen Wervik - Wervik

Datum: 06-12-2009

Regenachtig weer en dus ideaal voor Jos om een tornooi mee te pikken. Jammer dat er geen kameraadjes mee waren van Herzele. Zijn broer en zus steunen hem als beste supporters naar 3 overwinningen. Zijn eerste kamp werd na 1 waza-ari en 1 yuko na 1min en 40 seconden beëindigt met een mooie ippon. De tegenstander in de tweede kamp was ene die Jos niet lag. Laag vechten en steeds te defensief, wachtend op een foutje van Jos. Doordat het defensief vechten afgestraft werd met een strafpunt, won Jos ook deze kamp. De laatste kamp eindigde wat teleurstellend. Na een mooi punt (waza-ari) door een mooie haakbeweging, en een yuko werd de wedstrijd gestopt door een blessure van de tegenstander. Ingesloten, een fiere winnaar van zijn poule.

$p