Internationaal tornooi - Antwerpen

Staelens Kianu 5° plaats
De Meyer Emiel -
Elaut Jonathan -

Lennert De Buyst behaalde op het internationaal tornooi te Hoboken een tweede plaats. Hij won zijn eerste kamp tegen een Nederlander met ippon in de golden score. Zijn tweede kamp won hij met ippon tegen alweer een Nederlander. Zijn derde kamp won hij met waza-ari tegen een Tjech. Hij verloor zijn finale tegen een Belg -Kevin Ghijs met houdgreep en werd knap tweede op dit internationaal gebeuren.

Emiel De Meyer verloor zijn twee kampen evenals Jonathan Elaut.
Beiden kampten zeer verdienstelijk.

Daan Dierickx greep net naast het podium en werd 5-de. Ook Daan verkocht zijn kampen duur - hij won er eentje en verloor er twee.

Jonathan De Durpel werd knap eerste en Kianu Staelens werd verdienstelijk 5-de. Alle Herzeelse Judoka's zetten Judoclub Herzele knap op de internationale judokaart. Proficat boys - doe zo verder.

Tekst door: Marc De Buyst

$p