Waarschoot - Waarschoot

Staelens Kianu 1° plaats
De Zwaef Robin kamp verloren
Van De Perre Igor kamp gewonnen

Robin De Zwaef mag de spits afbijten. Hij heeft jammer genoeg een "off day", weert zich wel als een duiveltje maar kan jammer genoeg geen wedstrijd winnen.

Simon De Winne is duidelijk in goede vorm, hij heeft geen enkele moeite met zijn tegenstanders, domineert en wint mooi elke wedstrijd. Ook Kianu is in vorm, na een degelijke opwarming komt hij zenuwachtig maar zelfverzekerd op de mat, zijn eerste kamp wint hij na een mooie overname, ippon ! Ook in de tweede kamp laat hij zijn kunnen zien, wazari gevolgd door houdgreep, ippon. Daarna komt Igor op de mat, hij vecht vol overtuiging maar moet de eerste 2 wedstrijden de duimen leggen. Zijn inzet wordt in de laatste match beloond, een mooie overwinning, de medaille is binnen.