Pupillen-en miniemen Tornooi - Waarschot

Van Den Borre Matthias 2° plaats
Moreel Tim 2° plaats
Moreel Lien 2° plaats

We hebben een nieuwe aanwinst voor de ploeg: Arne, die we voor veel geld overgekocht hebben van Judoclub Kruishoutem. Zijn trainer van Kruishoutem had ons verteld dat hij „een goeie" was. De resultaten waren er dan ook naar: een flinke 2° plaats. Welkom, Arne en voel je maar vlug thuis bij ons. Stijn vindt in zijn reeksen geen echte tegenstanders meer. In zijn stijl mept hij ze gewoon tegen de grond waar ze met een houdgreep aan de mat worden vastgenageld. Geen ontkomen aan en drie ippons op rij. Tim hield de moed erin en de voorspelde tweede plaats kwam er dan ook vlot uit. Nog 5 weken trainen, Tim en dan naar het tornooi van Evergem! Matthias en Kaïn verdedigden mooi de kleuren van de club en lieten een verdiende tweede plaats op hun naam schrijven. Lien had geen geluk, eerst mocht ze maar 2 maal kampen (een poule van drie) en dan zat Katia Meersman, die eerste staat in het Jeugdtrofee, nog in haar poule. Het was echter kantje boordje of Katia was verloren. Spijtig genoeg voor Lien, kon ze nog net uit een houdgreep glippen. Renaat mocht revanche nemen tegen Lorenzo en won met een koka verschil. Zijn andere tegenstanders hebben nooit geweten dat de kamp begonnen was of ze lagen al tegen de mat.